
Millised eelised on ärikliendi pangakaardi omanikel?
Swedbank pakub äriklientidele mitmekülgset valikut pangakaarte, et mugavalt ja tõhusalt hallata ettevõtte rahaasju. Ettevõtete spetsiifilisi vajadusi arvestades loodud ärikliendi pangakaartidel on aga ka hulk eeliseid, mis muudavad igapäevased asjaajamised sujuvamaks ning aitavad raha kokku hoida.
Statistilised andmed näitavad, et ärikliendid kasutavad krediitkaarti peamiselt Facebookis ja Google’is reklaamide eest tasumiseks, samuti tarkvara püsitellimuste, riistvara ja elektroonika eest maksmiseks ning auto rentimiseks ja hotellibroneeringute tegemiseks. Nagu näha, on krediitkaardil palju kasutusvõimalusi.
Mastercardi programmist kindlustuseni
Kõik Swedbanki ärikaardid – ärikliendi deebetkaart, ärikliendi krediitkaart ja ärikliendi kuldkrediitkaart – kuuluvad Mastercard Business Bonuse programmi. See tähendab, et kaardiga saab soodustusi autot rentides ja hotelli broneerides, samuti kasutada muid võimalusi, et ettevõtte tööd tõhusamaks muuta. Seejuures pole programmiga tarvis eraldi liituda, vaid piisab sellest, kui lihtsalt oma kaarti kasutada. Programmi kohta leiab lisa Mastercardi veebilehel.
Veelgi suurem on ärikliendi kuldkrediitkaardi lisahüvede pakett. Sellega kaasneb ulatuslik reisikindlustus kaardiomanikule ja ta kolmele kolleegile, mis sisaldab meditsiiniabi kindlustuskaitset 1 000 000 euro ulatuses ning rendiauto kaskot. Lisaks muudab kuldkrediitkaart ärikliendi jaoks reisimise mugavamaks: sellega pääseb lennujaamades ärikliendi lounge’idesse, saab läbida Fast Trackiga kiiremini turvakontrolli ning kasutada ülemaailmset andmeside rändlusteenust Mastercard® Global Data Roaming by Flexiroami kaudu.
Muidugi, eelised annavad kaardile vaieldamatult lisaväärtuse. Kuid millisel juhul on eriti kasulik krediitkaardi põhifunktsioon – lisaraha võimalus?
Krediitkaart on paindlik rahapuhver
Soovitame ettevõtjatele esimese krediiditootena alati krediitkaarti. Kaart annab võimaluse kasutada vajaduse korral lisaraha ja maksta kasutatud limiiti tagasi paindlikult. Selle jaoks ei ole tarvis tagatist ning väljastamiskulu ja igakuiste tasude poolest on see kõige taskukohasem lahendus. Lühidalt – hea, kui see on taskus olemas.
Swedbanki krediitkaartide suur eelis on sõltuvalt kaardist kuni 40-päevane intressivaba periood ostudele. See võimaldab ettevõttel planeerida makseid ja vältida liigseid intressikulusid, samuti säilitada likviidsust ja optimeerida rahavooge. Krediidilimiiti saab aga kasutada ka ülekanneteks. Nii on rohkem vabadust finantseerida projekte või katta ootamatuid kulutusi täiendavaid kohustusi võtmata. Ülekannete korral algab intressiarvestus kohe.
Meie kaarte on ka mugav kasutada ja hallata.
- Kaardid saab lisada telefoni või muusse nutiseadmesse, nagu kell või sõrmus, ja polegi neid tarvis eraldi kaasas kanda. Lisaks saab nüüd nutiseadmega viibates automaatidest raha välja võtta ja kontojääki vaadata.
- Ärikliendi mobiiliäpist saab kaardi valdaja meelde tuletada PIN-koodi ning vaadata kaardi numbrit, kehtivusaega ja turvakoodi.
CostPocket lihtsustab kaartide kuluaruandlust
Soovime oma äriklientidele mitmel moel toeks olla. Selleks teeme koostööd kuludokumentide täislahenduse tarkvara pakkuva ettevõttega CostPocket. See lahendus aitab pangakaartidega seotud kuludokumente lihtsamalt koguda, digiteerida ja arhiveerida ning aruanded valmivad minutitega.
Meie äriklientidele on CostPocketi teenus 3 kuud tasuta. Vaata lähemalt siit.
Praegu on hea aeg taotleda ärikliendi krediitkaarti
Meil on praegu eripakkumine: kui saata krediitkaardi taotlus enne mai lõppu, on krediitkaart avamistasuta ja 3 kuud ka kuutasuta. Oleme oma kaartide eelised koondanud kaartide võrdluslehele, et oleks lihtne valida kõige paremini ettevõtte vajadustega sobiv kaart.
Swedbanki kaardid aitavad hallata ettevõtte kulusid targalt ja tõhusalt!