Swedbanki äpis saavad nüüd raha küsida ka ärikliendid
27.11.2024
Nüüdsest saavad Swedbanki ettevõtetest kliendid hakata kasutama eraisikute seas populaarset raha küsimise võimalust, mis aitab äri veelgi mugavamalt ajada. Raha küsimine on käepärane just väiksemate teenusepakkujate või hooajaliselt kauplevate ettevõtjate jaoks.
Swedbanki äriklientidel on nüüd kiire ja lihtne oma toodete või teenuste eest makseid koguda, tehes Swedbanki äpis rahapäringu. Raha saab küsida nii QR-koodiga kui ka sõnumi või e-posti kaudu – mis kaupmehele ja ta kliendile parasjagu mugavam tundub. Pagariärid ja kohvikud, laadakauplejad ja iluteenuste osutajad, autoremonditöökojad, treenerid, korteriühistud ja kõigi muude toodete ja teenuste pakkujad saavad nüüd oma telefoni abil kliendiga mugavalt ja kiiresti arveldada.
„Sel aastal tõusis Swedbanki mobiiliäpi kasutajate arv esimest korda üle 500 000. Raha küsimise võimalus on Swedbanki eraklientide seas kõrgelt hinnatud. Ühes kuus saadavad eraisikud ligikaudu 70 000 päringut. Nüüd on meil hea meel seda võimalust ka oma äriklientidele pakkuda. See on väiksemate mahtudega või hooajaliselt tegutsevale kaupmehele ka odavaim viis kaupade või teenuste eest maksete kogumiseks,“ räägib Swedbanki äripanganduse osakonna juhataja Anu Liblik.
Rahapäringut on lihtne teha. Kaupmehel on tarvis vaid nutitelefoni ja ärikliendi kontot Swedbankis. Ühtegi lisalepingut sõlmima ei pea. Makse algatamiseks on kaupmehel kaks võimalust: kas näidata kliendile QR-koodi, mida klient skannib ja tasub siis arve; või koostada äpis makselink ning saata see kliendile SMS-i, muu kiirsõnumi või e-kirja teel. Päringul on vajalikud väljad juba eeltäidetud. Rahapäringu lingil klõpsav klient satub oma maksekeskkonda ja võib kohe mugavalt tasuda. Taolist arve tasumise võimalust saavad kasutada Swedbanki, SEB, LHV ja Citadele kliendid.
Kaupmees saab päevas luua kuni 50 raha küsimise taotlust. Maksimaalne summa unikaalse rahataotluse kohta on 200 eurot. Raha laekub kaupmehe kontole kohe kui klient on ülekande sooritanud ja pangale tehingute eest teenustasu tasumine käib vaid laekuvate summade alusel. Rahataotlust saab kasutada ka meeldetuletusena regulaarsete maksete korral. Uue funktsiooni kasutamiseks tuleb kaupmehel Swedbanki äpp värskendada uusimale versioonile.
„Meie tagasiside näitab, et kliendid hindavad meie digitaalseid lahendusi väga kõrgelt. Meie jällegi hindame väga kõrgelt oma klientide mugavust ja seda, et meie lahendused sobituksid paindlikult kliendi igapäevaellu. Meil on erinevaid ja paindlikke maksete kogumise võimalusi iga suuruse ja vajadustega ettevõtetele,“ lisab Liblik.