Swedbank 2020 numbrites

2020 numbrid

2020. aasta on liigaasta, see tähendab, et tavapärase 365 päeva asemel on lõppeval aastal 366 päeva. Lisaks ühe päeva võrra pikemale aastale oli see aasta ka kahtlemata meeldejääv. Tavapärane rütm sai häiritud ja ümberkorraldusi tuli teha väga palju. Kui kevadel tuli hakata pangakontori külastamiseks aega broneerima ja see tundus harjumatu, siis täna on see sama loogiline kui arsti või juuksuri juurde aja broneerimine. Kui viirusest tingitud väljakutsed kõrvale jätta, siis milliseid muudatusi see aasta Sinu pangale tõi ja millised numbrid kokku tulid?

Millised uued teenused jõudsid Sinuni sellel aastal?

  • Minu eelarve – lahendus, millega näed oma kulusid ja tulusid ja saad neid analüüsida. Seda vahvat funktsiooni kasutab juba ligi 120 000 inimest.
  • Rahakoguja – imelihtne automaatne süsteem, millega kogud raha kaardimaksetelt. Eestis on liitunud Rahakogujaga juba ligi 90 000 inimest.
  • Biomeetria – saad nüüd lisaks äpile ka internetipanka sisse logida ja makseid kinnitada oma sõrmejälje või näotuvastusega.
  • Google Pay™– üks maailma populaarseimaid digirahakotte, mida kasutab maailmas ligi 100 miljonit inimest.
  • Nimemakse – saad teha äpis makseid telefoninumbri alusel. Mugav, kas pole?
  • Maksete pakett – saad teha piiramatult pankadevahelisi makseid ja deebetkaardi kuutasuta ainult 1,5 euro eest kuus. Maksete paketi omale võtnud juba ligi 150 000 klienti.
  • Mobiiliäpis näed nüüd personaalseid pakkumisi.
  • Uuenes Sinu deebet– ja krediitkaardi disain – nüüd on kaardid kaasaegsemad ja üksteisest selgemini eristatavad rahakotis ja digitaalsetes keskkondades. Kaardiga saad endiselt pidevalt uuenevaid partnerpakkumisi.
  • Avatud panganduse uued võimalused – saad lisada oma internetipanka teiste pankade kontosid, algatada nendelt makseid ja vaadata kontoinfot.
  • Päikesepaneelide laen – las päike tasub Sinu elektriarved!
  • Kodu energiatõhususe laen – eriti headel tingimustel laen, kui plaanid maja renoveerida.
  • Liising keskkonnasõbraliku auto ostuks.
  • Uus Platinumi krediitkaart – veel rohkem võimalusi kui enne: Apple Pay, Google Pay™, tasuta sularaha väljavõtmine üle maailma, endiselt head ostu- ja reisikindlustus ja palju muud.
  • Ja see pole kõik! Käesolevast aastast alates saab ka kontot avada digikanalites ilma esindusse tulemata, ärikliendid saavad teha sarnaselt eraklientidele viipemakseid oma nutiseadmetega, II ja III pensionisamba valitsemistasud alanesid ja palju muud.

Mobiiliäpp

  • Mobiiliäppi logiti sisse üle 100 miljoni korra, rohkem kui pooled kliendid kasutasid sisselogimiseks biomeetriat. Kui sama arvu sisselogimisi tahaks aasta jooksul teha üks inimene, siis peaks ta ilma ühegi puhkepausita logima terve aasta jooksul igas minutis äppi sisse 190 korda!
  • Erakliendid tegid äpis 2020. aasta jooksul üle 20 miljoni ülekande.

Ülekanded

  • Koos Sinuga tegid Swedbanki kliendid 2020. aastal kokku ligi 80 miljonit ülekannet. See tähendab umbes 220 000 tehingut iga päeva kohta.

Kaardid

  • Koos Sinuga tegid teised Swedbanki kliendid 2020. aastal ligi 220 miljonit kaardimakset. See on keskmiselt üle 600 000 tehingu päevas ja üle 25 000 tehingu igas tunnis!

Pension

  • Ligi 315 000 inimest kogub oma pensioniks raha Swedbanki II samba fondides.
  • Ligi 56 000 inimest kogub oma pensioniks raha Swedbanki III samba fondides.
  • Hinnanguliselt annavad riiklik pension ja II sammas kokku vaid 40% inimese pensionieelsest kuusissetulekust. Tulevikuks kogumist tasub alustada juba varakult, kuna jõuad rohkem koguda.

Mitu korda aastas kliendid nõu küsivad?

  • Vastasime sellel aastal 415 000 kliendikirjale.
  • Pidasime 30 000 chatti.
  • Teenindasime esindustes 520 000 klienti.
  • Vastasime 1 000 000 kõnele.

Mida kliendid küsivad telefoni ja kirja teel?

  1. Pangakaartidega seotud teemad.
  2. Internetipanga ja Mobiilipangaga seotud küsimused.
  3. Kõik võimalike pangalepingutega seotud teemad (tingimused, sõlmimine, muutmine).

Mis küsimustega pöörduvad kliendid pangakontorisse?

  1. Pangalepingutega seotud teemad (konto avamine, kaardid, e-arved jms).
  2. Sularaha tehingud ja maksed.
  3. Smart-ID väljastamine.

Uued kodud

  • Käesoleval aastal ostis omale 6800 Swedbanki klienti uue kodu.
  • Kodulaenu keskmine summa 2020. aastal oli 91 000 eurot.
  • Enim laenuvõtjaid, ligi pooled on 26–35aastased
  • 68% uue kodu omanikest ostsid korteri ja 24% maja. Ülejäänud 8% olid maaostud jt tehingud.
  • Kodulaenu saab võtta n-ö kontaktivabalt: allkirjastada vajalikud dokumendid internetipangas ja kasutada kaugtõestamist ehk notariaalsete tehingute sõlmimist kaugtõestuse teel.

Uued ärid

  • Sel aastal startis koos meiega 7700 uut ettevõtet.

Kogumispäeviku grupp Facebookis

  • Liikmeid: ligi 35 000
  • Uusi postitusi: 338
  • Uusi kommentaare: 13 968
  • Alustas Kogumispäeviku rahatarkuse podcast, millel tänaseks juba 24 põnevat episoodi. Kuula Spotifyst.
  • Liituda Kogumispäevikuga võivad kõik!

Kogumispäeviku parimad nipid:

  1. Maksa endale esimesena.
  2. Kuluta seda, mis jääb üle säästmisest.
  3. Koosta poenimekiri ja nädalamenüü.
  4. Pea eelarvet.
  5. Tee eraldi kogumiskonto.

Eesti inimesed armastavad aidata!

  • Ma armastan aidata annetuste kogusumma 2020. aastal oli kokku eraisikutelt 300 000 eurot.
  • Keskmine annetuste summa 26 eurot.
  • Annetuste arv 12 226.
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kui jätkate veebilehe sirvimist või vajutate „Jah, nõustun“ ikooni, siis nõustute küpsiste kasutamisega. Teil on võimalik loobuda antud nõusolekust igal ajal, muutes kasutatava seadme seadistusi ja kustutades salvestatud küpsiseid. Tutvuge ka meie meie küpsiste kasutamise eeskirjaga..