Avalehele
Anname läbi digiteekonna uut hoogu ettevõtmistele

Anname läbi digiteekonna uut hoogu ettevõtmistele

20.05.2019

Üle 30% Swedbanki uutest äriklientidest on kasutanud võimalust avada oma esimene konto esindusse kohale tulemata, internetipanga teel. Distantsilt konto avamise lahendust saavad kasutada Swedbanki erakliendid, kes soovivad avada oma ettevõttele konto.

Samas leidub ettevõtjaid, kes oma äri alustamisel ootavad personaalset lähenemist ja nõustamist – seda võimalust pakub  Swedbanki lai esindustevõrk jätkuvalt  kõikides  maakondades ning kohtumiseks pole vaja muud kui läbi internetipanga aeg broneerida.

Digilahendused kergendavad oluliselt ettevõtjate jaoks rahaasjade ajamist, näiteks on võimalik tellida läbi internetipanga deebetkaarti ettevõtte kontaktaadressile või efektiivistada oma tööd Erply Books raamatupidamistarkvara  kasutades. Lisaks kutsume ettevõtjaid mugavat ja kasutajasõbralikku ärikliendi mobiiliäppi proovima.

Meie kliendid hindavad paindlikke digilahendusi ja kasutavad neid üha aktiivsemalt. Märtsikuus siseneti Swedbanki ärikliendi internetipanka ja äppi 1 631 510 korda, mis teeb ca 54 000 logimist päevas. Keskmiselt avab Swedbank aastas 10 000 ärikliendi kontot.

Kas teate, kes teie juures ostleb? 

Kaardimaksed on tänapäeva kaubanduses tavapärased – nii ostjad kui ka müüjad eelistavad sularahale aina enam elektroonilisi makseid. See teeb kauplemise turvalisemaks. Aga mitte ainult. Kuna iga kaardiga tasutud ost jätab maha jälje, saab neid andmeid analüüsida. Ja just need andmed on see kuldaväärt info, mida saate kasutada oma äri paremaks ja kasumlikumaks muutmisel.

Oleme nimelt kokku viinud kaupmehe müügikohas läbi Swedbanki makseterminali tehtud kaardipõhised tehingud ja Swedbanki kaardivaldaja andmed (vanus, sugu, suhtluskeel, sissetulek jne). Selle tulemusena oskame kirjeldada kaupmehe juures kaardiga maksvate klientide käitumist, mis annab ettevõttele müügikohapõhist väärtuslikku lisainfot müügi veelgi paremaks planeerimiseks.

Pakume oma kaupmeestele ostjate profiili analüüsi raporteid. Raporteid on kolme tüüpi: ostjate lühi-, standard- ja detailne ülevaade. Tutvuge täpsema sisu ja näidisraportitega siin.

Soovime, et meie kaupmeestel läheks homme veel paremini kui täna. Haarake kinni võimalusest ja tutvuge Baltikumi turul pakutava unikaalse kliendibaasi analüüsiga. Teie ettevõtte andmetel põhineva raporti saab tellida siin ja kuni augusti lõpuni saab seda teha soodustusega -50% hinnakirjast!

Olge esimeste tuhandete seas, kes korraldab raamatupidamist targemini juba täna! Operaatorkanaliga liitumine on tasuta ja kuutasu puudub.

See ei olnudki väga ammu, kui kõikide tavapäraste pangatehingute tegemiseks pidi minema panga esindusse. Läbi mobiili- ja internetipanga on aga pangateenused järjest kättesaadavamad nii taskus, kodus kui ka tööl.

Tegime teie elu veelgi mugavamaks, unustage failide üles- ja allalaadimine! Swedbank Gateway automaatkanal võimaldab raamatupidajal töötada ettevõtte kontoandmetega otse majandustarkvaras. Igapäevatöö on seega efektiivsem ja andmevahetus turvalisem. Varasemalt oleme automaatkanali kasutamist näinud pigem nende ettevõtete poolt, kus tegemist suurte andmemahtudega. Juba mõnda aega on selline ühene lähenemine aga möödanik, kuna lihtsa ja mugava elektroonilise suhtluse kodupangaga oleme kättesaadavaks teinud palju enamatele efektiivsest otseühendusest huvitatud klientidele.

Koostöös erinevate pilvepõhiste majandustarkvaradega on automaatkanaliga liitumine äärmiselt lihtne. Tutvuge, millised tarkvarad on pakkumas Swedbank Gateway operaatorkanalit, allkirjastage soovitud teenuste kohta internetipangas teenuseleping ja alustage targemate lahenduste kasutamist juba täna.