Avalehele
Soovitused ärikliendile: pangateenused COVID-19 tingimustes

Soovitused ärikliendile: pangateenused COVID-19 tingimustes

Pangateenused on eluliselt olulised ning Swedbank jätkab nende pakkumist igal juhul ka COVID-19 (koroonaviiruse haigus) leviku tingimustes. Seejuures palume aga kõikidel klientidel läbi mõelda oma pangateenuste kasutamine.

Kõik meie peamised pangateenused on hõlpsasti ligipääsetavad digikanalite (äpp, internetipank) kaudu ning need on praegu kindlasti kõige mõistlikumad, turvalisemad ja kaaskodanike suhtes hoolivamad viisid pangateenuste kasutamiseks.

Soovitame kõikidel klientidel arveldada võimalikult digitaalselt!

Kõikidel teemadel saate meiega vestelda internetipangas pangateate abil või helistades ärikliendi nõustamiskeskuse telefonile 6132 222. Soovitame pöörduda meie poole telefonitsi ka nendes küsimustes, mille puhul läheksite muidu meie esindusse. Proovime leida digitaalsel teel lahenduse, mis vähendaks vajadust ringi liikuda. Palume ette vabandust, kui seetõttu on meie kõnede ootejärjekord tavapärasest pikem.

Hoolitsege autentimisvahendi ajakohasuse eest. Parem, kui teil on neid kaks. Mugavaim on kasutada Smart-ID-d või Mobiil-ID-d. Smart-ID konto registreerimiseks on vaja ID-kaarti või Mobiil-ID’d. Autentimisvahendit on vaja ka nõustamiskeskusesse helistades, kus tuvastamine toimub Smart-ID, Mobiil-ID või PIN-kalkulaatori abil.

Internetipanga kasutajaõiguste muutmiseks ei pea arvuti tagant tõusma. Lisage või eemaldage  kasutajaid, muutke kontode kasutajaõigusi ning kasutajale määratud limiite. Kui soovite anda ligipääsu konto väljavõttele ning õiguse makseid ette valmistada, valige profiil „info“.  Suuremate õiguste jaoks valige profiil „Info ja maksed“ või „Kõik teenused“. Muudatuste tegemiseks peab ettevõtte juhatuse liige olema internetipanka sisse logitud Smart-ID, ID-kaardi või Mobiil-IDga. Muudatused jõustuvad kohe pärast nende allkirjastamist. Tuleb tähele panna, et ettevõtte ülekannete üldlimiiti internetipangas muuta ei saa. Selleks tuleb helistada nõustamiskeskusesse.

Äpis saate kasutada biomeetrilist sisselogimist ja kinnitada maksed turvaliselt sõrmejälje või näotuvastuse abil.

Muutke deebetkaardi limiite interneti- või mobiilipangas. Määrake soovi korral eraldi limiidid ostu-, sularaha- ja maksetehingutele. Soovitame määrata mõistlikud limiidid ning mitte kasutada maksimumlimiite.

Ettevõtte uus ja uuenev deebetkaart saadetakse postiga ettevõtte postiaadressile. Uueneva kaardi puhul jääb PIN kood samaks ja seda eraldi ei saadeta. Kaarti saab kasutada pärast selle aktiveerimist internetipangas Smart-ID, ID-kaardi või Mobiil-ID-ga.

Krediitkaardi kättesaamiseks võtke meiega palun ühendust, sest alates 1. aprillist saab Swedbanki esindustes oma rahaasju korraldada üksnes eelneva broneeringu alusel. Broneerimiseks on kaks võimalust – läbi internetipanga või helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222. 

Kui peaksite vajama sularaha, siis kõik meie pangaautomaadid töötavad: väljastavad ning võtavad vastu sularaha. Oluline on seejuures meeles pidada tavapäraseid hügieeninõudeid ning pärast sularaha kasutamist pesta ja desinfitseerida käsi. Ennetamaks viiruse võimalikku levikut rahatähtede kaudu, soovitame klientidel nii palju kui võimalik maksta viibates kaardiga.

Muutunud finantsolukorras võimaldame mõjuvatel põhjustel laenudele maksepuhkust nii oma era- kui ka äriklientidele. Läheneme personaalselt ja analüüsime iga juhtumit eraldi.

Kui Teie reisiplaanid läksid segamini ning soovite lisainfot reisikindlustuse ja koroonaviiruse teemal, soovitame lugeda pidevalt täienevat artiklit blogist Kukkur.

Kui tunnete end veidikenegi halvasti, siis palun ärge külastage pangaesindust. Nii hoiate end ja inimesi enda ümber ning ei sea ohtu ennast, teisi kliente ega pangatöötajaid.

Vaata lisaks

Märksõnad: Internetipank