Tagasi
Tuttuue autoga vastu garaaži seina ja uputavad naabrid – 15 aastat Swedbanki varakindlustust

Tuttuue autoga vastu garaaži seina ja uputavad naabrid – 15 aastat Swedbanki varakindlustust

15. augustil täitus Swedbanki varakindlustuse loomisest 15 aastat. 2006. aastal alustas selts kodu– ja kaskokindlustuse pakkumisega oma laenu ja liisingu klientidele. Täna on äriühingu peamiseks tegevusalaks kahjukindlustus, mis hõlmab vabatahtlikku sõidukikindlustust, liikluskindlustust, kodu- ja korterelamukindlustust, reisikindlustust ning laenumaksekindlustust. Swedbank P&C Insurance’i portfellis on ligi 400 000 poliisi. Üheskoos oma pikaajaliste klientidega meenutasime varakindlustuse algusaegu ja olukordi, kus kindlustuspoliis on päeva päästnud.

Üks esimesi kaskokindlustuse kahjujuhtumitest registreeriti umbes nädal pärast esimeste poliiside sõlmimist, kui 20-aastase juhtimiskogemusega Janno Vool oma tuttuue, kõigest kolm päeva varem esindusest kätte saadud Citroën C3-ga vastu garaaži seina tagurdas. „See oli mu esimene automaatkastiga auto – nii see õnnetus juhtus,“ meenutas Janno.

Vahejuhtumist andis Janno Swedbankile teada toona telefonitsi. Kuna kaskokindlustuse näol oli panga jaoks tegu uue teenusega ja konkreetse automüüjaga koostöö esmakordne, siis ei osatud esialgu öelda, kui palju aega kogu protsess võtta võiks. „Juba kaks-kolm päeva hiljem aga sain teate, et kõik on korras, tooge auto teenindusse ja hakkame tööle. Hästi sujuvalt käis kogu protsess,“ rääkis Ida-Virumaalt pärit Päästeameti teenistuja.

Vaata ka: Kogemus: ema ootamatu surm tõi tütre õlgadele kodulaenu

Kirsipunane Citroën teenis Jannot pärast õnnetust veel 12 aastat. Swedbanki klient on ta aga tänaseni: „Swedbanki kui kindlustuspakkuja puhul pean tähtsaks kvaliteetset, kiiret ja operatiivset teenindust. Ühtlasi on Swedbank mu kodupank. Ma ei ole panka vahetanud pärast Hoiupangas konto avamist, olin nende kliendiks algusaegadest saadik. Swedbanki puhul hindan väga kliendisõbralikkust.“

Kõige kauem Swedbanki juures kindlustatud kaskoklient on põline tallinlane Raul Annuka, kes sõlmis oma Mazda 6 kindlustuslepingu 15 aasta eest Liivalaia kontoris. Kuigi autod on vahepeal vahetunud, on ta Swedbanki kaskokindlustusele kindlaks jäänud. „Swedbanki kasuks olen otsustanud just selle tõttu, et saan kõik oma teenused mugavalt kätte ühest kohast: arvelduskonto, liising, kindlustus,“ ütles Raul. Täpsustades, et viimase puhul ei ole vähetähtis ka taskukohane hind.

Üks esimesi Swedbanki kodukindlustuse klientidest oli Maardust pärit Valeriy K. „Kuna ma hoolin oma varast, otsustasin selle kindlustada,“ selgitas Valeriy, miks ta 15 aastat tagasi sammud Swedbanki kontorisse seadis. Nende aastate jooksul on see ennast ka ära tasunud. „Kord ujutasid ülevalt naabrid meie korteri üle ning paaril korral on juhtunud õnnetused telefoni ning tahvelarvutiga,“ meenutas Valeriy. Kodu on tal kindlustatud siiani. „Kogemus Swedbanki kindlustusseltsiga näitab, et kodukindlustus annab mulle turvatunde. See on lihtsaim viis kaitsta oma kodu ja perekonda ettenägematute kulude eest.“

Vaata ka: Milleks mulle kodukindlustus, kui minu ühistul on sõlmitud korterelamu kindlustus?

Swedbanki varakindlustus tänab oma pikaajalisi kliente usalduse eest.

Märksõnad: Kindlustus