Avalehele
Uued võimalused uute pangakaartide aktiveerimiseks

Uued võimalused uute pangakaartide aktiveerimiseks

Tänapäeval saadetakse enamus pangakaarte kliendile koju posti teel. Turvalisuse kaalutlustel on kaardid algselt mitteaktiivsed ja neid ei saa maksmiseks kasutada. Varasemalt sai kaarti aktiveerida üksnes internetipangas või kui kaart oli tellitud pangakontorisse, siis aktiveeris selle klienditeenindaja.

Võtsime kasutusele uue ja mugava viisi oma era- ja äriklientidele, kellel on vaja aktiveerida uuendatud deebetkaarte. Lisaks internetipangas ja Swedbanki klienditeenindaja abiga aktiveerimisele saab klient nüüd kaarti aktiveerida oma esimese tehinguga sularahaautomaadis või kaupmehe juures. Kaardi aktiveerimiseks tuleb teha kontakttehing ehk kaart tuleb sisestada pangaautomaati või makseterminali ja kinnitada toiming PIN-koodiga. Viipemaksega ei saa uut pangakaarti aktiveerida. Küll aga saab kasutada viipemakseid pärast seda, kui kaart on aktiveeritud.

Kaardi aktiveerimiseks peab kaardi valdaja sisestama esimest tehingut tehes kaardi PIN-koodi.

Nüüdsest saad oma kaardi aktiveerida:

  • makse tegemisega kaardimakseterminalis: kaart tuleb sisestada makseterminali ja kinnitada tehing PIN-koodiga. Viipemaksega ei saa uut kaarti aktiveerida.
  • sularahaautomaadis, raha välja võttes või sissemakset tehes.
  • sularahaautomaadis, vaadates kontojääki või konto väljavõtet.
  • PIN-koodi muutmisel Swedbanki sularahaautomaatides Eestis.
  • võttes välja sularaha kaupmehe juures kaardimakseterminali kaudu. Sularaha väljastavad Swedbanki klientidele Olerex, COOP, R-Kiosk, Grossi Toidukaubad, Aldar Market, Alexela, Meie Toidukaubad ja Tartu Terminal.


Meie eesmärk on pakkuda oma klientidele parimaid võimalikke teenuseid ning tagada sujuv ja mugav panganduskogemus. Uus kaardiaktiveerimise meetod on samm selles suunas.