
Swedbanki kaskokindlustus ja DriveX alustasid koostööd
Swedbank P&C Insurance AS on sõlminud koostööleppe Eesti süvatehnoloogia ettevõttega DriveX, mis aitab lihtsustada kaskokindlustuse lepingute sõlmimise protsessi, tuues klientideni uuendusliku tehisintellektil põhineva lahenduse. Nimelt muudab DriveX-i innovaatiline tehnoloogia edaspidi Swedbanki klientide jaoks Eestis, Lätis ja Leedus sõiduki kindlustuseelsete piltide edastamise sujuvamaks ja kiiremaks.
„Lihtsustades kaskokindlustuse lepingu sõlmimist, parandame ühtlasi ka kliendikogemust ning säästame väärtuslikku aega kõikide protsessi osaliste jaoks. Antud algatus on osa meie laiemast strateegiast teenuste standardiseerimiseks ja digitaliseerimiseks,“ sõnas Swedbanki riskikindlustuse allosakonna juht Eivo Kisand.
Kaskokindlustuse lepingu sõlmimiseks peab klient fikseerima oma sõiduki lepingueelse seisukorra, et tagada läbipaistvus võimalike olemasolevate vigastuste osas enne kindlustuskaitse jõustumist. Swedbanki kindlustus teeb nüüd koostööd DriveX-iga, et seda protsessi lihtsustada. Tehisintellektiga varustatud tarkvara juhendab klienti edaspidi mugavalt nutitelefoni abil fotosid tegema, muutes pildistamise ja fotode edastamise kiiremaks ja tõhusamaks. Vaja on vaid internetiühendust ja nutitelefoni.
Kõrgem kvaliteet ja automaatselt tuvastatavad vigastused
DriveX-i automaatsele lahendusele saab klient juurdepääsu Swedbanki internetipangas, kus on selleks link ja QR-kood, mis suunavad DriveX lehele. Kasutamiseks ei pea uut mobiilirakendust alla laadima. DriveX lahendusel on kasutajasõbralik mobiilivaade, mis annab samm-sammulisi juhiseid sõiduki pildistamiseks. Reaalajas tagasiside aitab tagada piltide kõrge kvaliteedi, jäädvustades olulised detailid, näiteks kere ja numbrimärgid. Tehnoloogia tuvastab automaatselt nähtavad vigastused, võimaldades täpse seisukorra hindamise.
Standardiseeritud ja kvaliteetsed pildid lihtsustavad kahjukäsitlust, võimaldades kiiret võrdlust sõiduki seisukorra osas enne ja pärast kahjujuhtumit. Kõigi sõidukipiltide koondamine ühte kohta aitab Swedbankil dokumentatsiooni kiiremini ja tõhusamalt üle vaadata, kiirendades kahjude menetlust. Lisaks aitab DriveX-i lahendus ennetada kindlustuspettusi, tuvastades eelnevad vigastused juhtudel, kui kahjunõue esitatakse kohe pärast kindlustuslepingu sõlmimist.
Uuendused aitavad käia ajaga kaasas
„Meil on hea meel, et saame toetada Swedbanki sõidukikindlustust edasi arendamisel ning olla osa nende ühest esimestest tehisintellekti algatustest,” ütles DriveXi tegevjuht Rauno Sigur. „DriveXi integreerimisega kasko kindlustuspoliisi protsessi seab Swedbank uue standardi klienditeeninduse mugavuse osas. Kindlustusvõtjate jaoks tähendab see kiiremat kindlustuse sõlmimist ja sujuvamat digitaalset kogemust. Tehisintellekt tõstab pidevalt ootusi klienditeeninduse kvaliteedile ning sellise uuendusega on Swedbank selgelt sammu võrra konkurentidest ees.”
„Swedbankil on ambitsioonikas eesmärk kasvatada oma kindlustusäri 2027. aastaks vähemalt veerandi võrra. Viimastel aastatel oleme saavutanud märkimisväärset kasvu nii varakindlustuses kui ka elukindlustuses – kogutud kindlustusmaksete maht varakindlustuses on Balti riikides kasvanud üle 60% ja elukindlustuse maht on rohkem kui kahekordistunud. Me näeme endiselt häid kasvuvõimalusi ning soovime neid realiseerida, pakkudes klientidele tipptasemel teenuseid, mida oleme nüüd rikastanud kaasaegse DriveX-i lahendusega,“ lõpetas Swedbanki elu- ja varakindlustuse kindlustusturustuse juht Dzintars Kalniņš.
Varakindlustust pakub Swedbank P&C Insurance AS, kelle kindlustusagendina tegutseb Swedbank AS. Tutvu tingimustega aadressil www.swedbank.ee ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga.