
Swedbanki kaskokindlustus ja DriveX alustasid koostööd
Swedbank P&C Insurance AS sõlmis koostööleppe Eesti süvatehnoloogia ettevõttega DriveX. Selle tulemusena tuuakse klientideni uuenduslik tehisintellektil põhinev lahendus, mis lihtsustab kaskokindlustuse lepingute sõlmimist. DriveX-i tehnoloogia kaudu saavad Swedbanki kliendid Eestis, Lätis ja Leedus sõiduki kindlustuseelseid pilte edastada sujuvamalt ja kiiremalt.
„Kaskokindlustuse lepingu sõlmimist lihtsustades parandame ühtlasi kliendikogemust ning säästame väärtuslikku aega kõikide protsessi osaliste jaoks. See algatus on osa meie laiemast teenuste standardiseerimise ja digitaliseerimise protsessist,“ sõnas Swedbanki riskikindlustuse allosakonna juht Eivo Kisand.
Kaskokindlustuse lepingu sõlmimiseks peab klient jäädvustama sõiduki lepingueelse seisukorra, et enne kindlustuskaitse jõustumist oleks olemasolevatest kahjustustest ülevaade. Swedbanki kindlustuse ja DriveX-i koostöös muutub piltide tegemine ja edastamine lihtsamaks, sest tehisintellektiga tarkvara juhendab klienti nutitelefoni abil fotosid tegema. Vaja on vaid internetiühendust ja nutitelefoni.
Parem kvaliteet ja automaatselt tuvastatavad kahjustused
DriveX-i lahendusele saab klient juurdepääsu Swedbanki internetipangas, kus on selleks link ja QR-kood, mis suunavad DriveX-i lehele. Kasutamiseks ei pea uut rakendust alla laadima. DriveX-i lahendusel on kasutajasõbralik mobiilivaade, mis annab sammsammulised juhised, kuidas sõidukit pildistada. Reaalajas tagasiside tõttu on piltidel kõrge kvaliteet ning jäädvustatakse olulised detailid, näiteks kere ja numbrimärgid. Tehnoloogia tuvastab automaatselt nähtavad kahjustused, võimaldades seisukorda täpselt hinnata.
Standardiseeritud ja kvaliteetsed pildid aitavad kahjujuhtumi korral lihtsustada kahjukäsitlust, sest sõiduki seisukorda enne ja pärast juhtumit saab kiiresti võrrelda. Kuna kõik sõidukist tehtud pildid on koondatud ühte kohta, saab dokumentatsiooni kiiremini ja tõhusamalt üle vaadata ning selle tulemusena muutub kiiremaks ka kahjude menetlemine. Lisaks aitab DriveX-i lahendus ennetada kindlustuspettusi, sest eelnevad kahjustused tuvastatakse juhtudel, kus kahjunõue esitatakse kohe pärast kindlustuslepingu sõlmimist.
Uuendused aitavad käia ajaga kaasas
„Meil on hea meel, et saame toetada Swedbanki sõidukikindlustust edasi arendamisel ning olla osa nende ühest esimestest tehisintellekti algatusest,” ütles DriveX-i tegevjuht Rauno Sigur. „DriveX-i integreerimisega kasko kindlustuspoliisi protsessi seab Swedbank uue standardi klienditeeninduse mugavusele. Kindlustusvõtjate jaoks tähendab see kiiremat kindlustuse sõlmimist ja sujuvamat digitaalset kogemust. Tehisintellekt suurendab pidevalt ootusi klienditeeninduse kvaliteedile ning sellise uuendusega on Swedbank selgelt sammu konkurentidest ees.”
„Swedbankil on ambitsioonikas eesmärk kasvatada oma kindlustusäri 2027. aastaks vähemalt veerandi võrra. Viimastel aastatel oleme saavutanud märkimisväärset kasvu nii varakindlustuses kui ka elukindlustuses – kogutud kindlustusmaksete maht varakindlustuses on Balti riikides kasvanud üle 60% ja elukindlustuse maht rohkem kui kahekordistunud. Me näeme endiselt häid kasvuvõimalusi ning soovime neid realiseerida, pakkudes klientidele tipptasemel teenuseid, mida oleme nüüd rikastanud moodsa DriveX-i lahendusega,“ lõpetas Swedbanki elu- ja varakindlustuse kindlustusturustuse juht Dzintars Kalniņš.
Varakindlustust pakub Swedbank P&C Insurance AS, kelle kindlustusagendina tegutseb Swedbank AS. Tutvu tingimustega aadressil www.swedbank.ee ja vajaduse korral konsulteeri asjatundjaga.