Avalehele
Swedbank koostöös Cashyga õpetab lastele rahatarkust!

Swedbank koostöös Cashyga õpetab lastele rahatarkust!

1.-10. juunini on kõik alates 7-aastased Swedbanki kliendid oodatud ennast rahatarkuse mängus Cashy proovile panema ning võitma rahalisi auhindu. Auhinnafond kokku on 5350 eurot.

„Iga lapsevanem soovib, et tema lapsed saaksid elus hästi hakkama ning teeksid õigeid rahalisi otsuseid. Pangana näeme vastutust ka endal, toetamaks neid sellel rahatarkuse teekonnal ning olemaks neile usaldusväärseks partneriks nende igapäevastes rahaasjades. Näeme, et virtuaalne rahamäng Cashy, mis on loodud siin samas Eestis ning mis on tuttav juba paljudele õpetajatele ja kooliõpilastele, on üheks nutikaks ja lõbusaks võimaluseks, kuidas Swedbanki klientidele kasulikke finantsteadmisi edasi anda,“ sõnas Triin Jalakas, Swedbanki noortepanganduse valdkonna juht.

1-10. juunini saavad kõik alates 7-aastased Swedbanki kliendid koos tuntud sisuloojate Hensugusta ja Maria Rannaväliga selgitada välja, kui hästi nemad oskavad investeerida ja säästa ning olla samal ajal ka õnnelikud. Mänguperioodil hõikab Swedbank iga päev välja neli võitjat erinevates kategooriates: kõige õnnelikum rahakasvataja, edukaim investeerija, suurim säästja ja suurim tõusja edetabelis. Mänguperioodi viimasel päeval selgub peaauhinna võitja ehk kõige õnnelikum rahakasvataja, kes saab auhinnaks 1000 eurot oma Rahakoguja kontole.

Cashy mängule saad registreerida kasvõi kohe minnes Swedbanki Cashy kampaanialehele.

Hensugusta mängimas Cashy rahamängu
Hensugusta

Noortele mõeldud veebipõhine rahamäng Cashy õpetab isikliku eelarve pidamist, säästmist, tulude suurendamist näiteks lisatöö või ettevõttega, investeerimist näiteks fondide või krüptovaluutaga jpm.

“Kogu mängu kestel oluline ka mängija heaolu ja õnnelikkus, ei loe vaid see, kui edukas oled raha kasvatamisel,“ lisas Mart Vainu, rahatarkuse õpetaja ja Cashy üks asutajatest. Vainu sooviks on, et lõbus rahamäng aitaks võimalikult paljudel Eesti noortel teha veelgi rahatargemaid otsuseid ning aidata võimalikult paljudel õpetajatel viia koolides läbi finantshariduse õpet. „Mängu loomisel arvestasime võimalikult palju päriselu ja reaalsete olukordadega. Pidasime silmas, et raha kokkuajamise kõrval ei tohi mängija unustada ka enda tervist  ja õnnelikkust.”

Cashy on veebipõhine rahamäng, kus võistled teiste mängijatega, kes suudab enim kasvatada enda varasid, püsides samal ajal õnnelik. Üks mäng kestab keskmiselt 40 minutit.

Märksõnad: Cashy, Triin Jalakas

Samal teemal