open banking, Working at home office with laptop, smartphone and digital tablet

Swedbank Gateway võimaldab integreerida erinevates pankades asuvaid kontosid

Äriklientidele suunatud Swedbank Gateway kanal on mugav viis pangatoimingute sidumiseks ettevõtte majandustarkvaraga. Uuendusena võimaldab teenus ühe kanali kaudu koondada erinevate pankade kontod, mille tulemusena kulub raamatupidamistoimingutele vähem aega ja inimressurssi.

Swedbank Gateway kanalit kasutavad juba praegu tuhanded ärikliendid Eestis. Lahendus võimaldab automatiseerida igapäevaseid raamatupidamistoiminguid, kasutades pangateenuseid otse ettevõtte majandustarkvaras. Gateway saab integreerida kõikidesse enamlevinud raamatupidamissüsteemidesse ja see on kasutusel kõigis Balti riikides.

Swedbank Gateway vahendusel on kasutajatel otsene juurdepääs ettevõtte raamatupidamisteabele ja pangamaksetele. Automatiseeritud andmevahetus toimub süsteemis ööpäevaringselt ning kontoinfo kuvatakse reaalajas. Kõige sagedamini kasutatavad Swedbank Gateway teenused hõlmavad näiteks kontoväljavõtete genereerimist, maksete sooritamist, operatiivseid teateid tehingute kohta ja muud.

Äriklientidel on võimalik valida kahe paketi vahel: otsekanal või operaatori kanal. Otsekanali paketti kasutavad peamiselt riigiettevõtted ning suure ja keskmise suurusega ettevõtted, millel on ettevõttesisene raamatupidamine. Operaatori kanali lahendus võimaldab teenust kasutada äriklientidel ja raamatupidamisteenuse pakkujatel, kes töötavad pilvepõhise majandustarkvaraga.

Uue võimalusena saavad Swedbank Gateway ärikliendid ühe pangakanali kaudu koondada oma Eesti, Läti või Leedu Swedbanki, SEB, LHV, Citadele või Luminori pankades asuvad kontod. Teenusega saab liita vaid ettevõtte enda kontosid, mis asuvad teistes pankades.

Swedbank tutvustas teiste pankade kontode teenuseid juba 2019. aastal seoses Euroopa Liidu teise makseteenuste direktiivi (PSD2) vastuvõtmisega. Tänaseks on sellele lisandunud uue võimalusena Swedbank Gateway kanal.

Märksõnad: