iOSi kasutajatele on äpis mitu uuendust
Swedbanki pangaäpi kasutajad saavad rõõmustada, sest hiljutised uuendused toovad kaasa kasulikke funktsioone ja parendusi, mis muudavad mobiilis rahaasjade ajamise veel mugavamaks. Uuenduste hulgas on täiustatud teenuste menüü, mis pakub rohkem võimalusi ja paremat ligipääsu olulistele funktsioonidele.
Üks olulisemaid uuendusi on teenuste menüü ümberkujundamine sujuvamaks ja intuitiivsemaks. Uuendatud menüüs on kesksel kohal investeeringute jälgimine, et äpikasutajal oleks investeeringutel lihtne silma peal hoida. Nii saab oma portfellist parema ülevaate ning teha mugavamalt teadlikumaid otsuseid.
Lisaks on teenuste lehte jagatud nüüd kaheks: „Kõik teenused“ ja „Minu teenused“. Oma teenuste vahelehel saab kiire ülevaate võetud laenudest ja muudest teenustest, vaadata oma kohustuste detaile ja teha vajalikke makseid. Ka teenuste tellimine otse äpist on nüüd lihtsam.
Tume režiim – võimalus muuta tekst valgeks ja taust tumedaks.
Raha küsimine ka QR-koodi abil – eriti kiire ja mugav viis sõbralt raha küsida. Ava äpis raha küsimise päring, seejärel vali päringut kinnitades „Loo QR-kood“, näita loodud QR-koodi inimesele, kellelt soovid raha küsida, palu tal skaneerida QR-kood ja makse kinnitada. Ja ongi valmis!
Uuenduse sai ka kaartide vahekaart – menüü on nüüd lihtsam, selgem ja uue kaardi tellimine eriti mugav.
Uus vidin – saad lisada avaekraanile ükskõik kuhu oma kontojäägi info, piirangut kontode arvu osas ei ole.
Värskenduse läbi ka eeliste ja eripakkumiste osa, mis on mõeldud kuldklientidele ja privaatpanganduse klientidele. See osa pakub eksklusiivseid eeliseid ja eripakkumisi, mis on loodud just nende klientide jaoks, pakkudes neile lisaväärtust ja paremat teenindust.
Kuna kõik need uuendused on nüüd saadaval nii Androidi kui ka iOSi platvormil, saab rohkem kliente kasutada äpi uusimaid funktsioone ja mugavusi, olenemata kasutatavast tarkvarast.