Avalehele
Miks sa jäid heast pakkumisest ilma?

Miks sa jäid heast pakkumisest ilma?

Swedbanki kliendid küsivad teinekord, miks nende tuttavad said hea pakkumise, näiteks Apollo kinopiletid 50% soodsamalt, aga nemad mitte. Põhjus on lihtne: Swedbank ei saa pakkumisi saata, kui klient pole selleks nõusolekut andnud.

Muidugi on mõistetav, et veebis teenuseid või tooteid ostes on tingimustega nõustumine ja pakkumistest keeldumine muutunud juba automaatseks, sest muidu võib e-postkast hakata ootamatult kiiresti kirjadega täituma. Seda arvestades ei teegi me pakkumisi ainult e-posti teel, vaid ka äpis ja internetipangas ning klientidel on rohkem valikuid – nõustuda saab personaalsete soovituste, laenu- ja kindlustuse limiitide ning koostööpartnerite pakkumistega.

Personaalsete soovitustena saadetakse kliendile pakkumisi, kuidas muuta pangateenused enda jaoks soodsamaks, ning soovitusi uute teenuste kohta. Näiteks kui klient teeb palju makseid ja maksab igaühe eest eraldi, on tema jaoks soodsam võtta Maksete pakett. Kui ta ei ole lubanud aga endale personaalseid pakkumisi teha, siis ei saa talle sellest kasulikust võimalusest teada anda.

Personaalsete laenu- ja kindlustuse limiitide teavitustega nõustuvale kliendile näidatakse, kui palju ta saaks potentsiaalselt laenu või liisingut võtta. Samuti antakse talle teada, kui mõnel liisingu- või kindlustustootel on parasjagu soodsamad tingimused. Ühtlasi saab ta nii oma laenutaotlusele kiiremini vastuse.

Swedbankil on ka palju partnereid, kellega koos tehakse sooduspakkumisi ja kampaaniaid. Pakkumiste saamise nõusoleku andnud kliendini jõuavad allahindlused, näiteks juba nimetatud Apollo 50% soodustus. Sarnaselt on sel aastal saanud osa kliente kasutada Tallinki, Delfi, Tuule, Forus Takso, DPD, spaade jne sooduspakkumisi. Lisaks saab nii kinnisvara ja autodega seotud pakkumisi.

Seejuures ei pea nõustuma kõigi kolme valikuga – kui klienti huvitavad vaid laenutooted ja koostööpartnerite pakkumised, siis saab valida ka ainult need teavitused. Samuti saab valida, kuidas pakkumisi saadetakse, kas e-posti, sõnumi, telefoni või posti teel. Kokkuvõttes oleks hea mõte oma valikud üle vaadata, sest meil on sageli väga häid sooduspakkumisi, mida ise või kogu perega ära kasutada. Lisaks saab alati oma eelistusi internetipangas privaatsuse seadete all mugavalt muuta. Kliendiandmete turvalisuse tagamine on Swedbanki prioriteet. Kliendiandmeid töödeldakse automaatselt, kaitstult ja konfidentsiaalselt. Samuti ei jagata klientide andmeid koostööpartneritega, ning nende pakkumised edastatakse ainult Swedbanki kaudu.