Soovitused pangateenuste kasutamiseks COVID-19 tingimustes
Pangateenused on eluliselt olulised ning Swedbank jätkab nende pakkumist igal juhul ka COVID-19 (koroonaviiruse haigus) leviku tingimustes. Seejuures palume aga kõikidel klientidel läbi mõelda oma pangateenuste kasutamine.
Alates 1. aprillist saab Swedbanki esindustes oma rahaasju korraldada üksnes eelneva broneeringu alusel. Broneerimiseks on kaks võimalust – läbi internetipanga või helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 310 310.
Oleme tänulikud klientidele, kes kaaluvad enne pangaesindusse nõustamisele tulekut ka teiste suhtluskanalite kasutamist ja vestlevad pangaga näiteks telefoni või e-lahenduste kaudu. Samuti paneme kõikidele südamele, et pärast sularaha kasutamist on oluline pesta või desinfitseerida käsi, sest see aitab viiruste levikut takistada.
Enamik Swedbanki klientidest arveldab juba täna digikanalites ning kasutab minimaalselt sularaha, makstes ostude eest viipekaardi või nutitelefoniga. Kõik meie peamised pangateenused on hõlpsasti ligipääsetavad digikanalite (mobiiliäpp, internetipank) kaudu ning need on praegu kindlasti kõige mõistlikumad, turvalisemad ja kaaskodanike suhtes hoolivamad viisid pangateenuste kasutamiseks.
Soovitame kõikidel klientidel arveldada võimalikult digitaalselt!
Kõikidel teemadel saavad kliendid meiega vestelda internetipangas (pangateate või virtuaalse assistendi abil) või helistades telefonile 6 310 310. Soovitame pöörduda meie poole telefonitsi ka nendes küsimustes, mille puhul läheksite muidu meie esindusse. Proovime leida digitaalsel teel lahenduse, mis minimeerib vajadust ringi liikuda. Palume juba ette vabandust, kui seetõttu peaks meie ootejärjekord olema tavapärasest pikem.
Kui peaksite vajama sularaha, siis kõik meie pangaautomaadid töötavad: väljastavad ning võtavad vastu sularaha. Oluline on seejuures meeles pidada tavapäraseid hügieeninõudeid ning pärast sularaha kasutamist pesta ja desinfitseerida käsi. Puhastame pangaautomaate regulaarselt, kuid ei saa tagada puhastamist iga kliendi järel. Ennetamaks viiruse võimalikku levikut rahatähtede kaudu, soovitame klientidel aga nii palju kui võimalik maksta kaardiga või nutitelefoniga (viipemaksed on viiruse leviku tõkestamisel eriti mõistlikud).
Kui teie reisiplaanid läksid segamini ning soovite lisainfot reisikindlustuse ja koroonaviiruse teemal, soovitame lugeda pidevalt täienevat artiklit blogist Kukkur. Muutunud finantsolukorras on ka hea teada, et mõjuvatel põhjustel oleme võimaldanud maksepuhkust nii oma era- kui ka äriklientidele. Läheneme personaalselt ja analüüsime iga juhtumit eraldi.
Kõik meie pangaesindused on praegu avatud, kuid olukorra muutumisel ei pruugi see nii jääda. Täiendame seda artiklit pidevalt uue infoga. Kui tunned end veidikenegi halvasti, siis palun ära külasta pangaesindust. Nii hoiad end ja ka inimesi enda ümber ja ei sea ohtu ennast, teisi kliente ega pangatöötajaid. Võimalusel hoopis puhake, jooge palju vett, magage piisavalt ning hoidke üksteist.