Tõhus e-pood: seitse ühe hoobiga

Kas mäletad muinasjuttu vahvast rätsepast, kes lõi korraga maha seitse moosisaiale maiustama tulnud kärbest? Nüüd on Sul võimalus olla sama efektiivne, luues vaid ühe teenuse kaudu väga paljude klientide jaoks võimaluse Sinu e-poest mugavalt kaupa osta.

E-poodnikuna soovid, et klient paneb kauba ostukorvi, maksab kõige eest mugavalt nagu harjumuspärases kodupangas, saab paki ruttu kätte ja tuleb rahulolevana järgmine kord jälle poodlema. Samas soovid ka, et raha laekub Sinu ettevõtte kontole kiiresti ning et Sul on maksete haldamine lihtne ja turvaline.

Tea, et need soovid on võimalik realiseerida pangalingi teenuse kaudu – ühe pangalingi lepinguga saad makseid vastu võtta lisaks Swedbanki klientidelt veel seitsme Balti suurema panga klientidelt. Pangalinki koos makse algatamise teenusega kasutab juba päris suur hulk meie ärikliente, teiste seas ka puitpelleti tootja ja müüja Warmeston OÜ.

Kiirem ja automaatsem müügiprotsess

Warmestoni müügijuhi Kersti Sikki sõnul otsis ettevõte uuele e-poele www.apellet.ee maksete lahendust ja leidis Swedbanki pangalingi makse algatamise teenuse näol neile kõige sobivama. „Enam ei ole vaja omada erinevates pankades eraldi kontosid ja lepinguid, piisab vaid ühest lepingust Swedbankis. Lahendus võimaldab algatada makseid olenemata sellest, millises pangas meie kliendil konto parasjagu on,“ sõnas ta. Samuti mängis valiku tegemisel oma osa see, et teenust on kliendil lihtne kasutada, et vähemalt pooled A-pelleti tellijatest on Swedbanki kliendid ning et pank pakub operatiivset ja professionaalset kliendituge.

Sikk lisas, et pangalink muutub makseviisina järjest populaarsemaks, ka äriklientide seas, sest see on usaldusväärne, turvaline ja mugav. „Pangalingi kaudu maksmisel saab klient ostukinnituse oma meilile sekundite jooksul, arve alusel tellides aga alles siis, kui raamatupidamine on laekumised kontrollinud ja tellimusega ühendanud, mistõttu võib tagasiside saabuda alles tunde hiljem.“

Teenuse suurimaks eeliseks peab Warmestoni müügijuht just seda, et maksed laekuvad reaalajas ja tänu sellele on võimalik kaup kiiresti teele panna. Ühtlasi on lahendus olnud suureks abiks, et ettevõtte e-pood on veel automaatsem ja toimib iseseisvamalt. „Usun, et kasutades Swedbanki pangalingi teenust, oleme hetkel kliendi jaoks mugavaim pelleteid müüv e-pood. Meie oleme rahul, kui meie kliendid on rahul,“ võttis Sikk teenuse kasuteguri kokku.

Ühilduvus enamlevinud platvormidega

Pangalink koos makse algatamise teenusega on mugav ka selle poolest, et süsteem on loodud ühilduma enamlevinud e-kaubanduse platvormidega: PrestaShop´i, OpenCart´i, Magento ja WooCommerce’iga. Samas aga on seda võimalik ühendada ka päris unikaalsete lahendustega, nagu seda tegi Warmeston. „Meil ei ole kasutusel ükski e-poe platvorm, vaid oleme selle platvormi ise üles ehitanud, teisisõnu oleme täiesti ise loonud oma e-poe,“ märkis Kersti Sikk.

Warmestoni jaoks oli teenuse valiku puhul oluline liidestuste olemasolu iOS ja Androidi rakendustega. „Pärast lepingu sõlmimist saabus liidestamise info meile väga kiiresti ja liidestamise protsess ei olnud raske, kuna meil oli varasemalt pangalingi versiooni 008 osas juba integratsioon tehtud,“ kommenteeris Sikk teenuse kasutusele võtmise protsessi.

Kuidas pangalingi makse algatamise teenus toimib?

  • Klient teeb e-poes ostud ja suundub maksma.
  • Pangalingiga maksmiseks on valikus hulk panku. Klient valib panga, kus tal on arvelduskonto.
  • Link suunab kliendi eeltäidetud makse­korraldusele, kus tuleb makse kinnitada. Kui klient valib mõne teise panga peale Swedbanki, peab klient andma Swedbankile nõusoleku algatada makse teise panga kontolt.
  • Makse toimub reaalajas automaatselt ja ettevõte saab eduka makse kohta kohe ka teate – ei pea makseid ootama ega konto väljavõtetelt maksekinnitusi otsima.

 

Teenusega kaetud pangad

  1. Swedbank, SEB, Citadele, Luminor (Eestis, Lätis ja Leedus)
  2. Coop ja LHV (Eestis)
  3. Šiaulių bankas ja Medicinos bankas (Leedus)

Teenusega liitumiseks tule nõustamisele või vaata lisainfot siit.