Avalehele
Swedbanki kuldklientide rahulolu on jätkuvalt kasvutrendis

Swedbanki kuldklientide rahulolu on jätkuvalt kasvutrendis

Eelmise aasta lõpus meie kuldklientide seas läbi viidud uuringust selgus, et üle 90% neist on Swedbankiga rahul või väga rahul. Pea 3700 kuldklienti hindas viiepallisüsteemis nii rahulolu Swedbankiga üldiselt kui ka spetsiifilisemate toodete ja teenustega.

Seejuures hindas lausa 49% neist meid maksimaalse ehk 5 punktiga. Hea meel on tõdeda, et võrreldes eelmise aastaga on rahulolu kasvanud. Hea meel on tõdeda, et meie pingutused pakkuda ainult parimat kannavad vilja ning seda peegeldavad meile ka meie kuldkliendid.

Eriti suur rõõm on aga selle üle, et aastaga on kasvanud nende kuldklientide arv, kes hindavad maksimumpunktidega Swedbanki kuldkliendiprogrammi eeliseid. Küsitluses osalenud kuldklientidest on eelistega rahul või väga rahul pea 70%, ka see näitaja on aastaga suurenenud. Meie kuldkliendiprogrammi eelistest tõid vastanud kõige rohkem esile tasuta pangasiseseid euromakseid nagu aasta varemgi. Väga kõrgelt hinnati lisaks Swedbanki partnerite pakkumisi, kodukindlustuse 25% soodustust, aga ka eelisjärjekorda.

Arvestades Swedbanki klientide ja kõikvõimalike pangatoimingute mahtu, on panga jaoks väga oluline olla oma klientidele lähedal ja alati kättesaadav. Uuringus osalenutest võttis 70% eelmisel aastal Swedbankiga ühendust ning 90% nendest, kes ühendust võtsid, jäid kontaktiga rahule või väga rahule. Enim olid kliendid rahul ja hindasid Rahakogujat, tähtajaliste hoiuste intresse, Swedbanki mobiiliäppi ja sinna lisandunud uusi rakendusi.

„Olen Swedbanki klient olnud juba palju aastaid nii eraisikuna kui ka ettevõttega ning minu jaoks on olnud kõige olulisem toimiv internetipanga keskkond, sest toimetan palju ka väljaspool Eestit ning kõik on saanud mugavalt tehtud. Samuti olen olnud rahul klienditeenindusega, kui on vajadust olnud. Tunnen end turvaliselt ja olen saanud abi,“ kirjutas üks meie kuldklientidest oma tagasisides.

Uuringust tuli välja ka mida kliendid meilt rohkem ootavad – eelkõige uusi ja innovaatilisi funktsioone äppi ja internetipanka ning veelgi suuremat personaalsust. Siinkohal võime lubada, et üsna peagi on meil mõlemas osas klientidega jagada toredaid uudiseid.

Swedbanki kuldklientide hulgas läbi viidud uuringust võttis osa 3692 klienti perioodil 1.11–1.12.2023.

Märksõnad: Igapäevased rahaasjad