Avalehele
Vastame klientidele: kõige levinumad küsimused mobiilipanga kohta (video)

Vastame klientidele: kõige levinumad küsimused mobiilipanga kohta (video)

Järjest enam inimesi eelistab oma rahaasjad korda ajada käigu pealt. Nii on meie mobiilipanga kasutajate arv aastaga kahekordistunud: praeguseks kasutab Swedbanki mobiiliäppi igakuiselt 150 000 meie klienti ja see number kasvab pidevalt.

Koos kasutajate arvu tõusuga laekub ka meie nõustamiskeskusesse rohkem küsimusi, mis puudutavad mobiilipanka. Kogusime viimasel ajal kõige rohkem esinenud küsimused kokku ja siin on neile vastused:

Mida teha, kui pangakaart kadus ära?

Swedbanki mobiiliäpis saad oma kaardi sulgeda ühe liigutusega. Selleks sisene nutiseadmes Swedbanki äppi, vali ikoon „kaardid“ ning kaardile vajutamisel tekib võimalus see kaart blokeerida. Kui keegi peaks Su kaardi leidma, ei saa ta selle kaardiga enam tehinguid teha.

Paljud kaotajatest leiavad oma kaardi mõne ajapärast siiski üles. Kui ka Sinul peaks õnneks minema ja saad kaardi kätte, on Sul võimalik 10 päeva jooksul leitud kaart mobiiliäpis taas mugavalt avada.

Kui Sul äppi veel pole, siis teisi võimalusi kaardi sulgemiseks näed siin: https://kukkur.swedbank.ee/rahakott/mida-teha-kui-pangakaart-kadus-ara

Kuidas muuta pangakaardi limiite?

Limiitide muutmine on lihtne. Sisene nutiseadmes Swedbanki äppi, vali ikoon „kaardid“ ning kaardile vajutamisel tekib võimalus muuta selle kaardi ostu- ja sularaha väljavõtmise limiite. Muudatus rakendub koheselt.

Kuidas saan kiirelt oma kontojääki vaadata?

Swedbanki mobiiliäpis saad kontojääki vaadata ilma sisselogimiseta. Kõigepealt ava Swedbanki äpp, seejärel saad kontojäägi kuvada mobiilipanga

avalehele oma telefoni raputades või libistades sõrmega ekraanil ülevalt alla. Saad ka eraldi määrata, kas äpp kuvab kogu kontojäägi või privaatsust silmas pidades vaid teatud summani.

Vaata täpsemalt sellest videost:

Kuidas logida mobiilipanka?

Kõige mugavam on mobiilipanka kasutada uue isikutuvastuse rakendusega Smart-ID, millega saad sisse logida nii Swedbanki mobiilipanka kui internetipanka. Smart-ID kasutusele võtmine on imelihtne:

  • Laadi oma nutiseadmesse Smart-ID äpp
  • Loo PIN1 ja PIN2 koodid
  • Head kasutamist!

Swedbanki tasuta mobiiliäpi saad laadida enda nutiseadmesse App Store’ist või Google Play‘st.