Kepler Cheuvreux, Nestle

Kepler Cheuvreux kordas Nestlé aktsia ostusoovitust

Nestlé teatas investoritele, et loodab aastaks 2025 oluliselt suurendada e-kaubanduse osakaalu, suunates selleks uusi investeeringuid digitaalsetesse kanalitesse.

„Nestlé eesmärgiks on 2025 saada 25% kogu kontserni müügist e-kanalite kaudu, võrreldes 12,8%-ga aastal 2020. Tegevjuht Mark Schneider ütles, et investeeringud digitaalsetesse kanalitesse on kaks korda suurenenud ning ettevõte suurendab oma digitaalset kohalolekut kõigis kategooriates. Ta usub, et sellega tõhustab Nestlé oma ärimudelit ja suurendab marginaale. Kontsern suunab 2025. aastaks 70% turunduskuludest veebipõhisele turundusele, võrreldes 2020. aasta 47%-ga. Lisaks usub Nestlé, et tänu selle kasvab ROI kaks korda rohkem võrreldes traditsioonilise turundusega,“ kirjutasid Kepler Cheuvreux analüütikud Nestlé kohta käivas analüüsis.

Kontserni tulemused üle ootuste

„Nestlé kolmanda kvartali orgaaniline käibe kasv võrreldes eelmise aastaga oli 6,5% (konsensus ootas 3,6% kasvu), selle põhjuseks oli kahekohaline kasv tervishoiu ja lemmikloomahoolduse üksustes, samas kui kondiitritoodete ja valmistoitude müük kasvas enam kui 5%. Nestlé tõstis orgaanilise kasvu prognoosi 6-7%-ni käesoleval aastal, võrreldes eelmise prognoosiga 5-6%. Müük Aasias kolmandas kvartalis koroonapiirangute tõttu vähenes. Kolmandas kvartalis tõstis Nestlé kõige rohkem hindu pärast 2015 aastat, et tõrjuda inflatsioonisurvet,“ kirjutati analüüsis.

Aktsiat soovitatakse osta

Kepler Cheuvreux kordas Nestlé aktsiale ostusoovitust ja hinnasihti 125 Šveitsi franki. Nestlé aktsia on sel aastal tõusnud Šveitsi börsil peaaegu 17%. „Oma klassi parim FMCG sektoris,“ kirjutas Kepler Cheuvreux.

Juriidiline ja avalikustamisele kuuluv teave.

Märksõnad: