Mari Ojasaar: Mobiiliäpp teeb ettevõtja elu mugavamaks
Ettevõtjana on oluline, et firma rahaasjadel oleks võimalik igal ajal mugavalt silma peal hoida. Swedbanki uuenenud mobiiliäpiga on see lihtne ja turvaline, kinnitab ettevõtja Mari Ojasaar.
„Võin oma kogemusest öelda, et see äpp muudab ettevõtja elu palju kergemaks,“ sõnas KUMA Design looja Mari Ojasaar. „Minu ja KUMA „töökate käsitöömesilaste“ eesmärk on aidata inimestel taasluua ühendust loodusega, tuues looduselemendid keskkonnasõbralikul viisil nii nende garderoobi kui kodupessa. Kahtlemata on selleks rohkem aega ja võimalusi, kui mul on usaldusväärne partner, kes sõltumata ajast ja kohast muudab ettevõtte rahaasjadega kursis olemise nii lihtsaks ning võimaldab mul keskenduda loometööle.“
Ojasaare sõnul on Swedbanki äppi mugav kasutada ning see koondab kokku kõik vajaliku. Näiteks reaalajas ülevaade kui e-poest midagi ostetakse, sest mobiiliteavitus annab teada, kui ettevõtte kontole laekub kliendilt makse.
„Kõik vajalikud ettevõtte rahaasjad saab mugavalt ja kiirelt mobiili kasutades ära teha. Selleks, et saaksin toodete valmistamiseks vajalike materjalide eest väiksemaid arveid tasuda, piisab vaid sõrmejäljest. Enam ei kujuta ettegi, et peaksin hakkama selleks koode sisestama või ID-kaardiga internetipanka logima.“
Ta lisas, et vahel tuleb siiski ette ka seda, et tuleb ise poodi kohale minna. „Aga pangakaarti ei peagi enam kaasa võtma. Makse tegemiseks viipan oma telefoniga. Nii ei pea kaardi kaotamise pärast ka enam muretsema ja tehingud saab poole kiiremini tehtud,“ kiitis Ojasaar mobiilseid viipemakseid.
Nutikad lahendused Swedbanki äpi kasutajatele
Sarnaselt erakliendiga saab ka äriklient sisselogimiseks kasutada biomeetrilisi andmeid, nagu sõrmejälg või näojooned. Sama funktsiooni saab äpis kasutada maksete kinnitamiseks. Soovitame mobiilipanka sisenemiseks omada vähemalt kahte autentimislahendust – biomeetria ja Smart ID.
Ettevõtte kontol toimuvaga aitab reaalajas kursis olla mobiiliteavitus, mis annab märku, kui kontol toimub tehinguid. Mobiiliteavitused on tasuta ning neid saab igal ajal mugavalt sisse või välja lülitada.
Alates suvest on Swedbanki äriklientidel võimalik kasutada nutiseadmete viipemakseid. Kiirelt populaarsust koguv mobiilne viipemakse toimib nii Android kui iOS operatsioonisüsteemi kasutavate nutitelefonidega aga ka Fitbiti ja Garmini mobiilse rahakoti funktsiooniga nutikella või käepaelaga.
Teenuse aktiveerimiseks tuleb valida mobiilipangast deebet- või krediitkaart, mida soovitakse telefoni või kella viipemakse funktsiooniga ühendada. Samuti saab äpis teha teisi kaardi haldamiseks vajalikke toiminguid, näiteks kaarti blokeerida või muuta kaardi limiite.