Kepler Cheuvreux: Volkswageni aktsial on tõusuruumi
Kepler Cheuvreux usub jätkuvalt, et Volkswagenil on kõige parem pikaajalisem elektrifitseerimise strateegia.
„Lühiajaliselt mõjutab ettevõtet pooljuhtide puudus. Me ootame järjestikulist paranemist, aga näeme 4. kvartalis kombinatsioone kõrgematest hindadest ja parematest kasutusmääradest, seda eelkõige tänu kogunenud tellimuste arvule. Seega ootame neljandas kvartalis paremaid marginaale ning peame 2021. aasta finantseesmärke selgelt saavutatavaks. Kuna me näeme, et pooljuhtide olukord on mõnevõrra paranemas, siis prognoosime, et mahud suurenevad neljandas kvartalist järkjärgult, eriti preemium tootemarkide seas. Jätkuvalt tugev tootevalik ja hinnakujundus peaksid olema positiivsete tagajärgedega marginaalidele. Meie andmetel on Volkswagen pidanud pooljuhtide tarneprobleemide tõttu tootmata jätma sel aastal 800 000 sõidukit,“ kirjutasid Kepler Cheuvreux analüütikud Volkswageni kohta käivas analüüsis.
Tõsteti prognoose
„Arvestades akutoitega elektriautode (BEV) kiirendatud kasutuselevõttu, peame endiselt saavutatavaks eesmärki 6% globaalsest BEV turust. Kuid see sõltub samuti pooljuhtide kättesaadavusest. Kuna kolmanda kvartali numbrid näitasid mõningaid positiivseid üllatusi, tõstsime 2021 ärikasumi prognoosi 18,3 miljardilt eurolt 18,5 miljardi euroni, mis tähendab 6,7% marginaali. Meie vaba rahavoo prognoos liigub üles,15,3 miljardilt eurolt 15,4 miljardi euroni,“ kirjutati prognoosis.
Aktsial tõusuruumi üle 50%
Kepler Cheuvreux kordas Volkswageni aktsiale „Osta“ soovitust ja hinnasihti 285 eurot. Kaks peamist riski soovitusele on Kepler Cheuvreux hinnangul lahendamata õigusvaidlused diisliskandaali ümber ning majanduslangus Hiinas või Euroopas, kuna see mõjutaks negatiivselt kontserni mahtusid.
Juriidiline ja avalikustamisele kuuluv teave.