Kiida teenindajat – sõnal on maagiline jõud!
Hea teeninduse kuu ja kampaania „Kiida teenindajat“ on juba 16 aastat pööranud tähelepanu teeninduse võlukunstile ning kutsunud üles märkama head teenindust, kiiduväärt teenuseid ja teeninduskohti. Swedbank on igal aastal pälvinud paljude klientide häid sõnu, samuti on meie inimesed edukalt osalenud Eesti parima teenindaja konkursil. Ka sel aastal on meid ja meie teenindajaid märgatud.
Tänavusel konkursil oli kokku ligi viissada osalejat üle Eesti. Meie pangast osales ligi 30 ambitsioonikat kolleegi ja väga paljud neist olid edukad, mis näitab meie teeninduse kõrget taset.
Konkursi läbimine on väljakutse kõigile. Piirkondlikku finaali jõudmiseks tuli veebikeskkonnas lahendada kolm huvitavat teenindussituatsiooni ning läbida tarbijakaitseseaduse tundmise ja suhtlemisoskuse test. Järgmisse vooru pääsemisel tuli esineda juba žüriile ja lahendada kaamera ees teenindussituatsioone, kus klientideks olid näitlejad.
Head kolleegid Kertu Soodla Pärnu kontserdimaja kontorist ja Katrin Kulu Jõhvi kontorist võitsid piirkondlikes finaalides vastavalt 1. ja 3. koha ning pääsesid edasi lõppfinaali, kus Kertu teenindus pälvis žürii väga kõrge hinnangu ja auhinnalise 2. koha. Lisaks paistsid piirkondlikel võistlustel silma ka Karina Sepp, Julija Helm-Katšalov, Merylin Puskar, Ekaterina Tera ja Janne Tammaru.
Märtsis toimunud kampaania „Kiida teenindajat“ raames said kliendid anda märku heast teenindusest veebikeskonnas heateenindus.ee. Enim kiitusi pälvinud kohad saavad ka vastava tunnistuse ja märgise, mis annab klientidele märku heast teeninduskohast. Sel aastal said Swedbankis enim kiitusi Pae, Narva, Lõunakeskuse, Rakvere, Lasnamäe Centrumi, Kristiine, Kaubamajaka, Jõhvi, Järve keskuse, Foorumi, Põlva, Magistrali, Liivalaia, Kuressaare, Kontserdimaja, Kallavere, Jõgeva, Haapsalu ja Dorpati kontor, meie nõustamiskeskus ja internetipank.
Kampaanias osales 98 organisatsiooni ja kokku jagati 44 117 kiitust. Organisatsioonidest sai Swedbank üldarvestuses auväärse 5. koha, teeninduskohtade arvestuses aga internetipank 7., Magistrali kontor 17. ja nõustamiskeskus 24. koha. Arvestades, et teeninduskohti oli kokku 1035, on meie tulemused väga head saavutused.
Aitäh kõikidele osalejatele!
Anu Salujärv
Swedbanki kliendi tagasiside valdkonna juht