Avalehele
10 nõuannet koolilõpetajatele pidulike riiete šoppamiseks internetist

10 nõuannet koolilõpetajatele pidulike riiete šoppamiseks internetist

Juuni on üks populaarsemaid kuid aastas, mil nii mõnedki meist on kooli lõpetamas või kutsutud lähedase lõpuaktusele. Tegu on piduliku sündmusega, mis eeldab ka igapäevasest vähe erilisemat riietust. Kaubavalik meie poodides on küll lai, kuid paljud on pööranud pilgud ka interneti poole, kus valik veel laiem ning nutikas ostja leiab kindlasti ka häid sooduspakkumisi, millest kinni haarata.

Toon välja mõned nipid ja veidike rahatarkust toetamaks Sinu šopinguid.

Kasuta ära allahindlused! Hoia sotsiaalvõrgustikes oma lemmikpoodide uudistel pilku peal, et õigel ajal parimad pakkumised endale napsata. Ja kui rahakott oskaks rääkida, ütleks ta Sulle aitäh!

Kaalu, kas pakkumine on usutav! Uskumatult heade pakkumistega tuleks olla ettevaatlik. Kui huvi pakkuva kauba eest küsitakse tavahinnast kordades väiksemat summat, on see reeglina halb märk ning võib viidata pettusele.

Kontrolli enne ostu sooritamist kaupmehe tausta. Ära sisesta oma kaardi andmeid tundmatule lehele enne kaupmehe tausta kontrollimata.

Swedbanki klientidel tasub silm peal hoida ka meie partnerite pakkumistel, mis on välja toodud Swedbanki kodulehel.

Iga usaldusväärse e-poe lehel peab olema põhjalik info kaupmehe kohta. Veebilehel peab kindlasti olema kirjas ettevõtte nimi, asukoht, e-posti aadress ja telefoninumber, kuhu saab probleemide puhul pöörduda.

Tee selgeks, kas kaupmees on era- või juriidiline isik. Selleks vaata, kelle pangakontole tuleb toote või teenuse eest raha kanda (eraisiku või firma arvele) ning kontrolli, kas ettevõte on äriregistrisse registreeritud. Kui müüjaks on eraisik, ei kehti tootele või teenusele seadusest tulenev kaitse ega laiene tarbija õigused. Lisaks ei saa eraisikult ostes probleemide korral tarbijakaitseameti poole pöörduda.

Veendu, kuidas saad kaupa tagastada. Veebipoe kodulehel peab olema selgesõnaliselt välja toodud ostuprotsessi kirjeldus: millised on ostja ja müüja kohustused ja vastutus, müügi- ja maksetingimused, tarneaeg, kohaletoimetamise võimalused. Kindlasti peavad olema välja toodud ka toote tagastamise tingimused. Eesti e-kaupmeeste tausta on võimalik uurida tarbijakaitseameti kodulehelt.

Kui oled Swedbanki klient, veendu enne e-poes maksmist, et oled liitunud internetiostude programmiga ning Sinu kaardi limiidid vastavad vajadustele. Seda saad teha internetipangas.

Kui kaunis kleit või ülikond, kingad ja aksessuaarid välja valitud, siis ole nutikas ja kasuta maksmiseks Swedbanki krediitkaarti, millega kaasneb automaatselt ka ostukindlustus. Kindlustus kehtib uutele kestvuskaupadele, mille ostuhind on üle 30-euro. Kestvuskaupades loetakse esemeid, mille tavapärane kasutusaeg on pikem kui kolm aastat. Ostukindlustus kehtib 180 päeva pärast ostu.

Swedbanki kliendina saad oste Mastercard SecureCode’i või Verified by Visa programmiga liitunud e-poodides hõlpsalt kinnitada ka biomeetriaga, mis on turvaline ja kiire autentimisvahend.

Hea teada! Kui tehing peaks ebaõnnestuma või kaupmees eksib tehingu teostamise hetkel kokkulepitud tingimuste vastu, saad tehingu vaidlustada võttes ühendust oma kodupangaga.