Mobiilipanga kasutamise teeb mugavaks uus tasuta Smart-ID (video)
Alates 8. märtsist on võimalik Swedbanki digitaalseid kanaleid – internetipanka ja mobiilipanka – kasutada uue isikutuvastuse rakendusega Smart-ID. Vaata sellest videost, miks see Sulle oluline ja kasulik võiks olla:
Smart-ID kasutamine on imelihtne
Mugav ja turvaline Smart-ID sarnaneb kasutaja jaoks mobiil-ID-ga ning sarnaselt mobiil-ID-ga vajate Smart-ID-ga pangakontole või teistesse e-keskkondadesse sisselogimiseks kahte PIN-koodi. Samas ei sõltu Smart-ID nutiseadme sim-kaardist ega operatsioonisüsteemist.
Smart-ID-d on hõlbus kasutusele võtta: taotlemiseks ei pea kusagile minema. Rakenduse saab nutiseadmesse alla laadida Google Playst või Apple App Store’ist ning kodust lahkumata kasutamiseks aktiveerida mobiil-ID või ID-kaardi abil. Smart-ID-ga ei kaasne täiendavaid kulusid, see on Swedbanki kliendile täiesti tasuta.
Smart-ID töötab mitmes seadmes korraga
Smart-ID sobib hästi ka kõigile neile, kes kasutavad mitut erinevat seadet (nutitelefon, tahvel, arvuti), kuna seda saab korraga kasutada kõigile neil. Samuti ei välista Smart-ID teisi autentimisvahendeid: nii saad paralleelselt jätkata ka juba harjumuspäraseks saanud ID-kaardi või mobiil-ID kasutamist.
Smart-ID on turvaline
Smart-ID on välja töötanud SK ID Solutions AS, kes on ühtlasi ka ID-kaardi ja mobiil-ID looja. See on kooskõlas Euroopa Komisjoni määrustega ja arvestab Euroopa Keskpanga nõudeid tugevale autentimisvahendile. Smart-ID sobib hästi pea kõikide pangateenuste kasutamiseks.
Vaata kaht lühikest õppevideot, kuidas logida Smart-ID abil mobiilipanka ja internetipanka: