Pangalt enam küsitud küsimused, mida sinagi võiksid teada
11.03.2024
Meie kliendinõustajad vastavad igapäevaselt sadadele küsimustele. Mõnesid neist küsitakse aga eriti tihti – ning vastused on nii lihtsad, et panevad tagantjärele lausa muigama. Ehk tuleb sullegi mõni järgmistest küsimustest tuttav ette?
Meie kliendinõustajad on klientidele abiks nii esindustes, telefoni ja e-kirja teel, pangateadetes kui ka internetipanga vestlusaknas. Muide, kiirete küsimuste korral on kõige nobedam vastama virtuaalne assistent.
Kuidas kadunud kaarti korraks kinni panna?
Avastad ootamatult, et kaart on kadunud. Peast tuiskab korraga läbi tõeline küsimuste laviin. Kas see jäi poodi? Või teise taskusse? Ega keegi seda ometi ei varastanud? Eks selliseid hetki tuleb ikka ette. Esimese asjana pole tarvis tormata kaarti sulgema, vaid selle saab hoopis blokeerida – panna ajutiselt kinni. Kõige kiiremini saad seda teha äpis ja internetipangas. Kui kaart leitud, saad selle samamoodi paari klõpsuga uuesti avada. Lihtne!
Kuidas leida lähimat pangaautomaati?
Alusta „Kontaktide“ menüüst. Vali „Sularahaautomaadid, esindused ja muud kontaktid“ ning avanevas aknas keri veidi allapoole, kuni jõuad Eesti kaardini. Lehel saad kaarti suurendada ja otsinguaknas piirkonda otsida ning teha valiku, kas näed ainult sularaha sissemakse automaate või sisse- ja väljamakse automaate.
Kas teadsid, et sularaha väljastavad ka Olerexi, Alexela ja Tartu Terminali tanklad, Coopi, Grossi Toidukaupade, Aldar Marketi ja Meie Toidukaupade poed ning R-Kiosk? Sellisel juhul on eelduseks aga vähemalt 1-eurone ost ja raha väljavõtmisele lisandub teenustasu. Vaata selle kohta lisa blogiartiklist.
Kuidas muuta internetipanga ülekandelimiite?
Sisene äppi ning leia ülaosast kellukese ikoon. Sind suunatakse edasi netipanka, kus lehe ülaosast leiad oma initsiaalidega ringi. Vajuta sellele ning vali „Ülekandelimiidid ja kasutajate haldamine“. Nii jõuad oma teleteenuste lepingusse, kus allpool on nupud „Vaata“ ja „Muuda“ – vali neist „Muuda“. Limiitide muutmise kinnitad PIN2-koodiga. Vahetada võid seda, millises ulatuses saad netipanga kaudu ülekandeid teha maksimaalselt päevas (päevalimiit) ja ühes kuus kokku (kuulimiit). Muutused jõustuvad kohe.
Pane tähele, et ülekandelimiite saad muuta kuni 20 000 euro ulatuses. Kui sul on mingil põhjusel tarvis suuremat limiiti, saada pangateade.
Kuidas vaidlustada kaarditehingut?
Esimese asjana kirjuta kaupmehele ja anna teada, et soovid tehingu tühistada. Kuna teinekord võib olla tegu korduva tehinguga (näiteks perioodilise tellimusega), siis on väga oluline veenduda, et tagasinõudel oleks alust.
Kui sa kaupmehega ühist keelt ei leia, pöördu järgmisena meie poole. Kaarditehingu vaidlustamiseks logi netipanka või äppi sisse ning leia ülaosast jutumulli märk. Vali „Kirjuta meile“ ja seejärel „Kirjuta meile pangateade“. Vali teemaks vastavalt „Kaarditehingu vaidlustamise nõue“ või „Tundmatu kaarditehingu vaidlustamise nõue“. Selleks, et saaksime sind kiiremini aidata, lisa ka täpsustav info: vaidlustatava tehingu andmed ehk kaupmehe nimi, tehingu kuupäev ja summa, samuti kaupmehega suheldes saadud selgitused.
Mis on minu kontonumber ja kasutajatunnus?
Teinekord tekib täielik hajameelse professori hetk – mis see kasutajatunnus nüüd oligi? Ning mõnikord küsib keegi makse tegemiseks kontot, aga … mis on minu konto number? No eks ikka juhtub.
Kasutajatunnuse nägemiseks logi äppi sisse ja leia ülaosast oma nime initsiaalid. Vajuta sellele ning vaata oma nime alla – see number ongi sinu kasutajatunnus.
Kontonumbri vaatamiseks logi samuti sisse ja näedki oma konto numbrit avaekraanil. Kui oled kontole pannud hüüdnime, klõpsa sellel ja näed ka selle numbrit. Väike nipp: hoia konto numbril sõrme veidi pikemalt ja saad selle otse kopeerida. Nii mugav see ongi!
Sageli annab kõige kiirema vastuse meie virtuaalne assistent – lihtsalt logi netipanka või äppi sisse ning klõpsa all vasakul jutumulli ikoonile. Muidugi saab ka numbril 6 310 310 asjad üle küsida ja meie nõustajad aitavad alati hea meelega. Ning kui nõustaja on eriti heaks abiks, siis anna ka meile temast teada, näiteks lehel swedbank.ee/kiidan. Hea sõna lööb südame helisema ja peegeldub klientidele tagasi!