Avalehele
Ka praktikandile kulub puhkus ära, eks?

11.06.2018

Alles oli minu esimene praktikapäev ja nüüd läheb käima juba kuues praktikanädal. See ütlus vastab ilmselt tõele, et kui jõulud on möödas, siis on kohe käes jaanipäev ja pärast seda on taas jõulud. Väga tahaks, et aega oleks rohkem, aga samas usun ka seda, et kellel aega napib, ei oska seda lihtsalt hästi planeerida. Paljud ilmselt teavad, et kui on miljon asja teha, siis tahaks pigem põgeneda prokrastineerimise rüppe ja mitte midagi teha. Mina olen aga järgmiseks missiooniks võtnud selgeks saada parema ajaplaneerimise, et kiiretel aegadel tervislik eluviis või suhted sõpradega ei kannataks. Kui tegevusi paremini planeerida ja oma plaani täita, siis usun, et ka tempokal perioodil jõuab kõigega tegeleda.

Sinine esmaspäev, sinisem teisipäev

Vihmasele esmaspäevale vihjasid kaks asja – vaade aknast õue ja pikk järjekord Swedbanki kohvikus. Mulle vihm isegi meeldis, sest nii sai selle tohutu tolmu tänavatelt ära pesta ja samuti ei jaksa ma enam eriti kuulata, kuidas kõigi inimeste taimed on kodudes ära närbunud..

Küll aga valmistas raskusi päevapildi tegemine, sest mõnel päeval lihtsalt ei ole ühtegi ideed, millest pilti teha. Kuna päev möödus arvuti taga blogi ja teiste ülesannetega tegeledes, siis oli päris keeruline midagi leiutada. Õnneks tabas mind väike ilmutus, kui märkasin, et koridor oli värvilisi vihmavarje täis ning vastu vaatas ideaalne kombo Eesti lipupäevaks. Kutsusin turunduse praktikandi endale appi ja tegime minu arust päris ägeda pildi.

Ma ei tea, kelle vihmavarjudega täpselt tegu on, aga aitäh teile koostöö eest!

Teisipäeva võtsin töölt vabaks, et õppida. Õhtul ootas mind ees majandusanalüüsi ehk statistika eksam ja kuna see on minu jaoks paras pähkel, siis tahtsin rahulikult terve päev korrata ja teadmisi täis peaga eksamile minna. Ma ei oska Teile veel öelda, kas sain sellest õudusest läbi või ei, aga tunne on hea ja lootus suur.

Kui ma tundsin, et pea on piisavalt teadmisi täis, siis oli aeg konspektid paberihundile anda

Puhkus alaku!

Kolmapäeva varahommik algas sellega, et kontori asemel suundusin hoopis lennujaama ning sõitsin Brüsselisse. Väga tore on vahelduseks väikesel reisil käia, sest siis meenub, kui väga mulle meeldib uusi kohti avastada, lennujaamade melu nautida ja lennukiga sõita.

Esimese päeva sisustasime suures osas asjalike tegevustega. Lennujaamast sõitsime otse Euroopa Parlamenti, et ära näha, kus neid tähtsaid otsuseid siis ikkagi vastu võetakse. Euroopa Parlamendi maja oli väga lahe ja selle ümbrus samuti, aga üllatusin selles, et ülejäänud linn oli veidi räpane ja väsinud ilmega. Kui Brüsselisse juba minna, siis võiks kindlasti Euroopa Parlamendis ära käia, sest muidu tundub Euroopa Liit mingi kummaline kauge asi, millest keegi päris täpselt aru ei saa. Seal käies aga saavad nii mõnedki asjad selgemaks.

Euroopa Parlament seest ja väljast

Esimese päeva õhtul nautisime mõnusat õhtusööki ja muidugi avastasime natuke ka linnamelu. Õnneks pikka pidu ei olnud ja teine päev algas varakult väga rikkaliku hommikusöögiga. Ma olen alati hotellide hommikusöökide osas üsna elevil olnud, sest Eestis ma vaevu viitsin hommikuks midagi kokata ja see on nii tore tunne, kui sind ootab ees miljon valikut ning ainus pingutus on söögi taldrikule tõstmine.

Terve teine päev oli mõeldud selleks, et linnaga tutvuda ja muidugi ka šopata. Kuna sõnadega on reisil nähtut üsna raske edasi anda, siis pigem jagan mõningaid pilte.

Rõõmsalt tagasi tööl

Üllataval kombel ei olnudki mul raske puhkust lõpetada ja reedel tööle naasta. Eks viibin siiani oma tööga armunute faasis ning veedan temaga suurima hea meelega palju aega koos. Hommikul ootas mind kohe ees tähtis ajurünnak sotsiaalmeedia tiimiga, mis läks igati edukalt. Mulle jõudis küll reedel terve nädala unepuudus kohale ja ma ise ei olnud kõige kirkam kriit, aga see-eest tulid teised väga heade ideedega lagedale.

Kui Kristjanil tuleb hea idee ja ta läheb elevile, aga siis peab hakkama Kristeliga läbirääkimisi pidama

Reedel saime üllatuseks oma Kuldmunale, Hõbemunale ja Pronksmunale veel ühe muna juurde. Seekord tuli see META agentuurilt, kes pälvis aasta alguses aasta agentuuri tiitli  ja valis meid oma selle aasta parimaks kliendiks, kuivõrd kampaaniad, kuhu me nemadki kaasasime, mängisid nende tiitlivõidus väga olulist rolli. Väga vahva, et ka väljastpoolt tuleb Swedbankile tunnustust ja on uhke tunne siin praktikal olla küll!

Tundub, et kolm päeva kontorist eemal olemist tekitas nii suurt igatsust, et ka õhtu lõppes koos töökaaslastega after workil. See on nii lahe, et kolleegid on ka vabal ajal head sõbrad ja mind ei hoita praktikandina sellest ringist väljas, vaid saan olla täisväärtuslik tiimiliige nii tööl kui ka mujal.

Parim tiim ever

Aga sellel nädalal teen ära oma semestri viimase eksami ja siis saab koolikoormuse õlgadelt maha raputada ja suve nautima hakata, jehuuu! Lisaks saan rohkem energiat töösse suunata ning mul on aega, et õhtuti näiteks lugeda või uurida, kuidas mingeid asju oma töös paremini teha.

Kuna uue postituseni on taaskord terve nädal aega, siis jälgige kindlasti Swedbanki Instagrami, sest nii saate meie tegemistega igapäevaselt kursis olla.