3 mobiilirakenduse funktsiooni, mis aitavad Sul oma maksekaarti paremini hallata
Mobiiliäppidest on kasu paljudes olukordades, muuhulgas ka rahaasjade ajamisel. Lisaks igapäevapanganduse hõlbustamisele, aitavad nutilahendused meil erinevaid probleeme lahendada ja tüütut asjatamist vältida. Millised aga on kolm parimat kaardihalduse funktsiooni, mida mobiilirakenduse kaudu mugavalt kasutada saab?
Digitaliseeritud kaartide haldus
Kui veel mõni aasta tagasi maksime kaardiga peamiselt poes kohapeal, siis nüüd on erinevaid kaardimaksevõimalusi palju enam. Näiteks saab kaardiga tasuda muusika, filmide ja arvuti- või mobiilimängude eest. Tellimusteenusi ja digirahakotte võib koguneda lausa nii palju, et neid kõiki on raske meelde jätta ja hallata.
Selle ülesande hõlbustamiseks lisasime oma mobiiliäppi uue funktsiooni – digitaliseeritud kaartide haldus. See funktsioon võimaldab vaadata, peatada ja kustutada erinevatest digirahakottidest maksekaarte ning näha teenuseid, mille puhul oled lisanud oma kaardi digitaalsete maksete tegemiseks.
Näiteks saad hallata järgmisi digirahakotte: Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay ja Garmin Pay. Tellimusteenused ja teised platvormid, millega saad oma maksekaardi siduda: Netflix, Spotify, Amazon, PlayStation, Blizzard, eBay jmt.
Uue funktsiooni kaudu kuvatakse Sulle panga mobiiliäpis automaatselt digirahakotid ja Sinu kaartidega seotud tellimused juhul, kui teenuseosutaja kasutab digitaalset kaardilahendust. Lisaks digirahakottide haldusele, aitab see funktsioon meelde tuletada ammu ununenud tellimusi, mida saab siis teenuseosutaja lehel uuendada või kustutada.
Digitaaliseeritud kaartide haldus on mõeldud Mastercardi maksekaartide jaoks. Kui Sa mõnda tellimust ja teenust ei näe, võib see olla tingitud kaupmehe kasutatavatest tehnilistest lahendustest. Teenuseosutaja võidakse kuvada ka makseplatvormi nime all.
Viipemaksed
Enam kui 90% Eesti elanikest kasutab nutitelefoni ning suur hulk neist on ka mobiilseid viipemakseid proovinud. Lisaks on igati tavaline, et need, kes juba korra mobiilseid viipemakseid proovinud, eelistavad neid kõigile teistele maksevõimalustele.
Kuid nutitelefon ei ole ainus vahend, mis võimaldab teha viipemakseid. Kaupade ja teenuste eest saab maksta ka näiteks Apple’i, Fitbiti ja Garmini nutikellade abil.
Nutitelefoni või -kellaga maksmisel ei pea enam muretsema, et unustad poodi minnes rahakoti koju.
Nutiseadmega viipemaksete tegemiseks pead kõigepealt veenduma, et sul on viipemakseid võimaldav kaart ning seejärel aktiveerima mobiiliäpis kaardi viipemaksete funktsiooni.
Loe lähemalt Google Pay, Apple Pay, Androidi telefoni teenuste ning Fitbit/Garmin seadmete kasutamise kohta.
Kadunud kaardi blokeerimine
Eestis kasutab neli inimest viiest pangakaarti igapäevase maksevahendina. Kuid nii sularaha kui ka pangakaardid võivad kaduma minna. Kaartidel on siin muidugi selge eelis – kadunud kaardi saab kontol oleva raha kaitseks blokeerida.
Kõige lihtsam ja mugavam on blokeerida kaart panga äpi kaudu, on ju telefon meil alati kaasas. Ava äpi avalehe allosast „Kaardid“. Selles osas on kuvatud kaardi olek. Kaardi blokeerimiseks tuleb välja lülitada kaardi aktiivne olek. Kui peaksid oma kaardi üles leidma, saad blokeeringu äpi kaudu 10 päeva jooksul tühistada. Nii ei ole tarvis tellida uut kaarti.