Mobiilipanka kasutab regulaarselt rekordarv inimesi, uue kasvu tõid 10 000 Smart-ID kasutajat
Rahaasjade ajamine nutiseadmes kogub eestimaalaste hulgas populaarsust. Selle nädala alguses ületas 150 000 inimese piiri Swedbanki mobiilipanga kasutajate hulk, kes teevad äpis igakuiselt vähemalt kolm tehingut. Kasvule on kõva tõuke andnud Smart-ID kui isikutuvastuse võimaluse avamine suurpankades nädal tagasi: esimese 10 päevaga on Smart-ID kasutusele võtnud 10 000 Swedbanki klienti.
Nutitelefonid on niivõrd universaalsed abimehed igapäevaste asjatoimetuste lihtsustamisel, seega on täiesti loomulik, et ka pangatoimingud kolivad äppi. Oma statistikas näeme, kuidas pea kõiki mobiilipanga funktsioone – kontojäägi vaatamist, kaartide sulgemist-taasavamist, raha küsimist ja saatmist jne – kasutatakse keskmiselt 20% enam kui vaid mõned kuud tagasi.
Smart-ID = mugav + turvaline + tasuta
Alates 8. märtsist on võimalik Swedbanki digitaalseid kanaleid – internetipanka ja mobiilipanka – kasutada uue isikutuvastuse rakendusega Smart-ID. Mugav ja turvaline Smart-ID sarnaneb kasutaja jaoks mobiil-ID-ga, kuid ei sõltu nutiseadme sim-kaardist. Smart-ID-d on hõlbus kasutusele võtta: taotlemiseks ei pea kusagile minema. Smart-ID-d saab korraga kasutada mitmel erineval seadmel ning sellega ei kaasne mingeid kulusid.
Tasuta on ka Swedbanki mobiilipank, mis on Eestis enim allalaaditud tasuta finantsteenuse rakendus. Selle saab nutitelefoni või tahvlisse laadida Google Play’st või App Store’ist. Vaata lisa: https://www.swedbank.ee/mobiilipank.